Monday, August 24, 2009

Alguseks

NB! Siinne sisu on kõik väga isiklik – need, kes mind enam tunnevad, teavad, et see tähendab lisaks kohmakatele olukorrakirjeldustele ka roppe nalju, viiteid seksile ning alkoholile ja muud nõrganärvilistele ja alaealistele mittesoovitavat. Blogi sisu ei tohi kasutada mingiks avalikustamiseks, eriti kehtib see Lääne elu kohta :)

Siia hakkab nüüd kogunema märkmeid kogu sellest eluperioodist, mida võib pidada otseselt või kaudselt seotuks Olümpiamängudega Torinos 2006. aastal.

Olen õega kokku leppinud, et täiendan blogi vähemasti iga kolme päeva tagant – mis on märkeks, et ma ei ole surnud linnugrippi ega saanud otsa terrorirünnakus.

Ometi olen lugenud mitmeid endiste olümpiamängude vabatahtlike bloge, mis alustavad oma esimesi sissekandeid om-i viimasel päeval, sest varem pole aega olnud. Enda püsimatust teades võib minulgi nii juhtuda, et tekib suuremaid või väiksemaid pause kirjutamisse.

Kogu aktiivne periood on 38 päeva, mil siinkandis viibin. Minu jaoks ilmatumapikk aeg, kui arvestada, et võin kahe nädalaga leida elukaaslase, osaleda viiepäevasel koolitusel, mis muutis minu elu, leida kuu ajaga teise linna, kus tööd teha … siis on 38 päeva ikka väga pikk aeg elada ühes paigas ja teha sisuliselt ühtsama tööd. Aga siinkohal ei taha ka ette rutata muidugi.

Enne aktiivset perioodi on eelnenud umbes aasta ettevalmistust, alates sellest hetkest, kui esitasin taotluse vabatahtlikuks hakkamiseks. Ka selle ettevalmistusprotsessi kirjelduse toon siin blogis ära. Aga iga asi omal aktuaalsel ajal.


No comments:

Post a Comment