Monday, August 24, 2009

Juba päris mõnus tööpäev – 28. jaanuar

Täna, olnud kolm päeva järjest tööl, hakkasin juba enda rollist täiesti aru saama, ma arvan. Osalt on see loomulikult media relations crew abistamine igasugu naljakates asjades (nagu kahe kontori vahel asjade viimine või mingite paljunduste korrastamine), samas aga ka aitad kontorit sisse seada, ajakava välja printida jne. Olen olnud iga päev natuke üle aja, kui võimalik on olnud, ja see on väga kasulikuks ajaks osutunud. Juhtud pealt kuulama väga vajalikku informatsiooni. Või lihtsalt jälgid, kuidas keegi tiimist mingitele ajakirjanike küsimustele vastab. Või uurid internetist ajakirjanikele pakutavat infokanaleid, et vajadusel abistada. Olen oma lähenemist liiga kaua kontoris olla ka selgitanud ja arvan, et olen arusaadav/aktsepteeritav.

Saime ka üksikasjalikku õppetust, kuidas telefonile vastata. Ma küll tunnen end veidi pahasti, et inglise keeles pean vastama (ma üldse tunnen end pahasti, kui peab telefoniga liiga palju rääkima), kui on teada, et enamik helistajaid on itaaliakeelsed. Senimaani on vaid ühe korra vaja olnud telefonisti kõnelda ja sedagi vaid korraks, kuni Mary Villa teiste ajakirjanikega suhtlemise lõpetas.

No comments:

Post a Comment