Monday, August 24, 2009

Hostelis vabu kohti pole

Teatud mõttes on siin ka vastus ema kommentaarile iluuisutamise piletite kohta. St et kui telekas on näha, et on vabu kohti, siis need on kallimad kohad, mida näha on, hinnaga u 280 – 300 eurot. Ülemised ehk odavamad kohad on ikkagi täis.

Avamistseremoonia proovilt tagasi tulles leidsin end üksi toas elamas! Lahe! Hommikul panin väga valjusti arvutist ägedaid lugusid ja kohe mõnus oli päeva alustada.

Ülejärgmisel päeval leidsin hosteli välisukselt sildi, et hostel välja müüdud 9.veebruarist 26. veebruarini. Minu toas elab nüüd üks norskav Itaalia tüdruk, siis üks Jaapani naine ja veel kaks sakslast, kellega ma pole tegelikult midagi eriti rääkinud (ega nad ei pruugigi sakslased olla, võib-olla kannavad niisama saksa lippe kotis).

Jaapani naine on tore. Esiteks ta naerab mu naljade üle. Teiseks oli tal maailmalahe reaktsioon selle peale, kui ütlesin, et olen Eestist – „have never seen anyone from this country”. Ja kolmandaks on tema siiatuleku põhjus hämmastav. Loomulikult tuli ta olümpiamänge vaatama, aga noh – olge nüüd valmis – tal on piletid KÕIGILE iluuisutamise võistlustele. Sellest kuulnud, ma lihtsalt jõllitasin teda absoluutselt ebaviisakalt, aga ma ei suutnud kuidagi tervemalt reageerida ka sellele. Ta selgitas, et tahtis osta pileteid kõige lähemasse sektorisse, aga siis oleks vaid piletid läinud maksma üle 5000 dollari (u 60 000 jaaku siis), nii et pidi leppima veidi odavamate piletitega. Ta laenas suure summa oma tuttavatelt. Kusjuures ta ei ole mingi noor naine üldsegist. Püstihull, ma ütleks sellepeale.

No comments:

Post a Comment